lördag 17 april 2010

Jobb-lördag

Sitter på jobbet sedan någon timme tillbaka. Ska bara jobbar halvdag idag eftersom jag har tagit ledigt för att hinna umgås med alla hitresta familjemedlemmar innan de åker hem igen i morgon.
Slutade lite tidigare igår för att hinna träna och göra mig i ordning för kvällens fest. Vi firade att m&p har varit gifta i 40 år. Maten var fantastisk och jag kunde äta nästan allt. Jag älskar verkligen min familj! Vi har (nästan) alltid så himla roligt tillsammans. Det tråkiga är att vi ses allihop samtidigt alldeles för sällan eftersom vi bor långt ifrån varandra.
Det måste bli bättring med det! Särskilt nu när det finns ett litet pyre som jag inte vill missa uppväxten på.

Nu ska jag fortsätta knega. Ha en härlig lördag!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ska gå och knega jag med nu. Men slutar skapligt så hinner få lite kväll hemma. Träffa familjen är härligt. Särskilt när det inte blir så ofta. Ha en fin fortsatt lördag. :0)

Sussie sa...

Ha en fin lördag du med!