måndag 12 april 2010

Måndag

Så var det måndag igen. Men en måndag med solsken gör ju starten på jobbveckan så mycket bättre!
Min mamma ringde vid lunchtid och frågade om jag ville ta en promenad. Så vi gick ut och gick i en halvtimme. Det var riktigt härligt väder, men ganska kallt vid sjön där det fortfarande är lite is kvar i kanterna.
Köpte kyckling och grönsaker till lunch, det var hel okej. Insåg att jag inte skulle hinna laga mat ikväll så jag lade min vanliga mat till lunchen idag.
Efter jobbet gick jag upp till Itrim för ett pulspass. Blev hämtad och skyndade hem och duschade och gjorde mig i ordning för att gå på bokcirkel. Så fick jag en liten promenad där också. Det blev 8000 steg och träning idag. Det är bra!

Nu ska jag se om sambon vill umgås lite innan det är dags för slafen.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: