söndag 18 april 2010

Solig söndag

Det blev en snabb promenad till jobbet i morse eftersom jag var lite sen. Var riktigt härligt väder redan då, lite kallt vid sjön, men soligt.
Jobbar 10-21 idag och det känns så segt. Det hade varit mycket skönare att kunna vara ute lite mer. Ska i alla fall promenera hem efter jobbet ikväll.

Börjar bli ordentligt stressad över att vi knappt har börjat packa och ska flytta på lördag (om allt går som det ska). Men jag är ledig tre dagar och då står packning, träning och långpromenader på schemat.

På tisdag är det gruppträff och vägning. Har riktig ångest över att jag ska ha gått upp i vikt. Det går några hekto upp och ner varje dag jag väger mig. Det skulle vara så skönt att officiellt vara nere på -20!
Men i morgon kör jag ett pass och planerar att vara ute och gå i minst en timme.

Det här med att äta vanlig mat går väldigt bra, än så länge. Igår blev det lax och sallad hos mamma och pappa med fruktsallad och kaffe till efterrätt. De andra åt potatis och pastasallad till laxen och pannacotta till efterrätt.
Blir inte sugen på annat än det jag "ska" äta och det är skönt, men det är trist att det inte ger några resultat på vågen.

Ha en härlig söndag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Låt kroppen stabilisera sig. Den har väl ännu inte hunnit registrera matintaget och befinner sig i chock ;0)

Snart rasslar det till och det är -25 kg. Långpromenader gör susen- Verkligen. Men även jag har som du säkert märkt kört in i väggen lite.