tisdag 27 april 2010

Jag lever!

Men har inget internet i lägenheten än så länge.
Flytten har gått bra, men jag är bra mör i kroppen. Blev 12000 steg bara av att springa i trappor och bära grejer. Mina biceps var som vedträn på söndagsmorgonen.
Nu är det uppackning kvar att fixa med och det kommer att ta sin lilla tid, men det känns okej.
I går pallrade jag mig upp till Itrim för träning. Det var skönt att köra ur kroppen ordentligt. Även om min ena vad är väldigt öm, men den mjukades upp lite i alla fall.
Ska träna i eftermiddag också.
På torsdag ska jag göra nåt som jag aldrig hade tackat ja till för några månader sedan. Det är några på universitetet som gör sitt examensjobb och jag och några till från jobbet ska ingå i deras redovisning. Ex-jobbet handlar om hur kroppen reagerar vid fysisk påfrestning. Det kommer att vara en teoridel, sedan ett fyspass. Ska bli jättekul, men jag är rätt nervös.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Flytta är ett av de bästa pass du kan göra tror jag.

Men vad duktig du är på att träna. Du tränar ju jättemycket. Bra jobbat.

Lycka till med universitetsprylen. Det är härligt när man känner sig tillgänglig till livet igen, och att våga saker man tidigare känt sig hindrad i att utföra.

Ha en fin dag :0)

Sussie sa...

Ja, jäklar vad det slet på kroppen.
Jag försöker träna så mycket jag hinner. Men inte längre för att jag måste utan för att jag känner att jag vill, och det är skönt att det är så.

Det ska bli riktigt spännande att se vad vi ska utsättas för på torsdag. Hörde något om en steppbräda... :)

Trots att jag rör så mycket på mig står det väldigt stilla på vågen just nu. Känns väldigt surt. Jag äter som jag ska, men det händer liksom ingenting. Snarare har det gått upp något hekto. Får se vad Itrimvågen säger på tisdag.

Sov gott!