måndag 5 april 2010

Tröttast

Efter den här helgen skulle jag behöva en helg till för att vila upp mig. Nu är vi nästan klara med golven. Jag har en smal bit kvar som ska läggas i morgon. Måste såga till alla bitar först och sambon har två korta rader kvar i sovrummet. Det blir så snyggt!
Är ack så mör i låren och rumpan. Men det är ju skönt också eftersom jag inte har hunnit träna något sedan i torsdags.

Jag var på Itrim och handlade lite mat och fick en ny faktabok av snälla coachen som jobbade.

Jag funderar på det här med upptrappningen - måste man äta vanlig mat till lunch eller får man äta den till middag lika gärna? Ska fråga om det på gruppträffen i morgon om det nu inte är någon annan som hinner svara innan dess. :)

Nu ska jag gå och sova så att jag orkar jobba i morgon klockan 8.

Inga kommentarer: