onsdag 7 april 2010

I väntan på ...

... något gott passar jag på att blogga. Det blev planerat sen middag idag. Dels för att jag ville hinna träna efter jobbet och så var vi tvungna att röja bort det sista i lägenheten så att parkettsliparen kommer åt överallt när han ska börja jobba i morgon.
Jag är verkligen kär i den där lägenheten, det kommer att bli så härligt att flytta in när allt är fixat!

Min middag ikväll kommer att bestå av: laxpaket med spenat, ruccola, vitlök och champinjoner med kokta grönsaker och en sås gjord på lätt naturell yoghurt med citron, vitrlök och peppar. Det är inte länge kvar nu!

Jag har blivit väldigt förvirrad av de olika bud jag har fått angående vad jag ska äta i måltidsersättningsväg. Min coach har sagt att man ska äta VLCD två gånger om dagen och mat två gånger om dagen, medan en annan coach (som äger stället) sa idag att jag ska äta LCD och vanlig mat. Men hon sa att jag kan äta upp mina VLCD-produkter om jag har några kvar och det har jag ju eftersom jag har ätit två av varje de senaste 9 veckorna.

Nu kommer jag i alla fall att köra på LCD och mat framöver. Men idag åt jag som jag skrev igår att jag skulle göra.

Nu ska jag äta lax!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: