torsdag 1 april 2010

God morgon!

Jag vet att klockan snart är elva, men det är faktiskt fortfarande morgon här. Vaknade redan halv nio av att sambon ville säga hejdå. Ett litet tag efter att han hade gått ringde min frisör och bokade in en ny tid till mig på torsdag kväll. Skönt att får håret fixat lite tidigare. Det är alltså moment två i operation blondie som gäller.
Sedan samtalet har jag varit vaken. Låg och drog mig och tittade lite på tv i en timme. Nu har jag ätit gröt och druckit kaffe för att vakna till. Men det är svårt idag alltså. Det är alldeles grått och regnigt ute och så börjar kvällsveckan sätta sina spår. Jag känner mig bakfull.
Snart ska jag ta på mig träningskläderna och bege mig mot Itrim. Tror att det får bli buss idag.
Efter det plockar fina sambon upp mig för att åka och hämta ut våra snygga tapeter och köpa mer golv.

Eftersom jag slutar 01 i natt och börjar 10 i morgon så ska vi sova hos sambons föräldrar i natt. Det betyder att jag slipper ta mig hem med taxi och att jag kan sova lite längre.

Hoppas ni får en härlig skärtorsdag!

Inga kommentarer: