fredag 9 april 2010

Fredag

Äntligen helg! Trots att det har varit kortvecka så känns det som om den har varit längre än en vanlig arbetsvecka.
Har varit en lugn dag på jobbet. Fick mycket beröm för mitt hår. :)

Ikväll var vi förbi lägenheten och tittade på resultatet av parkettslipning och lackning. Vi kunde inte gå in eftersom det inte hade torkat, men det såg väldigt fint ut i hallen i alla fall. Lagade god middag - kycklinglårfilé och rotsaker i ugn. Till det använde vi upp det sista av yoghurtsåsen jag gjorde till laxen i förrgår.

De första tre dagarna på upptrappningen har gått väldigt bra! Är inte sugen på något annat än det jag äter och njuter verkligen av att äta vanlig mat igen. Hittade spanska jordgubbar på Ica som jag har ätit till efterrätt. Magen fungerar bra igen och det känns skönt eftersom den har trilskat under de senaste tre månaderna.

I morgon ska vi på 30-årskalas. Det är middag, men jag har sagt att jag inte ska äta. Blir eventuellt ett litet glas vin, men vi får se. Måste ju orka träna på söndag.

Nyss var vi ute på en kvällspromenad, så nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete och 8500 steg på räknaren.

Sov gott och trevlig helg!

Inga kommentarer: