fredag 30 april 2010

Helg!

Åh, vad skönt med fredag! Och vad härligt det var att gå hem från jobbet och svänga förbi några affärer, shoppa lite kläder på Gina Tricot, handla mat och möta upp världens bästa man.
Har vilat lite nu på kvällen och just nu väntar vi på att laxmiddagen ska bli klar i ugnen och dricker lite vin.
I kväll ska vi på en efterlängtad konsert och ha kul. Kommer att träffa en massa människor som jag inte har sett på länge och som inte vet att jag har gått ner i vikt. Ska bli kul att höra och se deras reaktioner. Lite ego-boost sådär. :)

Äntligen börjar det ticka neråt igen på vågen. Jag har "slarvat" lite med maten då jag har ätit tre måltidsersättningar och ett mål mat om dagen i några dagar då vi höll på att flytta och dona. När jag gjorde så stannade vågen. Nu äter jag som jag ska och då går jag ner. Märkligt, men antagligen behöver min kropp mer energi för att orka med viktminskningen just nu. Kommer att visa i alla fall nåt minuskilo på vågen på tisdag. Hinner med två träningspass innan dess också. Härligt! Längtar till söndag då de har öppet på Itrim igen.

Är lite mör i kroppen efter gårdagens prövningar, men inte så farligt som jag trodde att det skulle bli. Skönt!

Ha en fin valborgsmässoafton, det ska jag ha!

Inga kommentarer: