söndag 4 april 2010

Vilken dag!

Nu är jag helst slut efter att ha fixat i nya lägenheten hela dagen. Känns som om jag har kört Pulspass 5 gånger om. Har lagt golv, sågat och skruvat ner en massa skit från väggarna. Det är fortfarande en hel del golv kvar att lägga, men nu har vi fått in rutinen så det borde inte ta så många timmar i morgon. Det tar mycket längre tid än vad man tror, speciellt när det är första gången någon av oss lägger golv. Men det är rätt kul faktiskt. Och sen kan jag säga: Det här golvet har jag lagt! För jag lägger i ena rummet och sambon i det andra. :)
Hade tänkt träna idag, men hann inte. Prioriterar att få i ordning i lägenheten nu. Och jag rör ju mycket på mig när jag håller på det också, så jag borde ha bränt en hel del kalorier med 7 timmars kroppsarbete. Vi måste bli klara med golven innan torsdag och i morgon är vi båda lediga så vi kör på.

Har även hunnit med att mata katten och hängt lite med henne. En riktig sötnos!

På tisdag är det dags för gruppträff och vägning. Ska bli spännande att se om jag har klarat -20. Har jag inte det så är jag supernöjd ändå!

Ha en fin kväll och sov gott!

Inga kommentarer: