söndag 11 april 2010

Skönt!

96,9! Det innebär att jag har gått ner 20 kilo sedan start (antagligen lite till också eftersom min våg visar lite mer än den på Itrim).
Jag fick jättemycket komplimanger igår och det var så kul. Pratade mycket om Itrim med en kompis som har problem med övervikt och har testat det mesta. Det är kul att man kan peppa folk!

I dag skiner solen och det känns som om en riktigt lång promenad är ett måste. Sambon är lite seg idag, så jag får nog gå själv.

Ha en härlig söndag!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt! Jag ligger hack i häl med mina 19,1 kg :0)

Hoppas det blev en promenad i solen. Jag har bara gått en liten kortis idag. Men jag har varit ute på landet och varit ute mest hela dagen. Så sol har jag fått.

Ha en fin kväll

Sussie sa...

Bra jobbat!

Det blev en härlig promenad i solen med liten paus för kaffe. Har varit en skön söndag!

Ha en fin kväll du med!