onsdag 21 april 2010

God afton

Har packat mig svettig idag. Eller snarare blivit svettig när jag har försökt få ihop kartonger som jag har packat för mycket i. Men nu börjar det kännas som om vi har lite kontroll i kaoset i alla fall. Har inte hunnit med vare sig träning eller promenad idag, men tror det får bli en sväng senare ikväll så jag slipper titta på hockey med sambon. :)

Vi åkte förbi nya lägenheten med en kartong och passade på att kolla hur långt målarna hade kommit. Hallen är tapetserad och garderoberna målade, köket är tapetserat och så har de börjat med vardagsrummet och den inre hallen. Ser riktigt fint ut! Jag är supernöjd med tapeterna vi valde. Det mest spännande blir att se hur sovrummets fondvägg blir. Sambon ska ringa och höra om de tror att de blir klara på fredag. Om inte ligger vi risigt till. Vi måste flytta i helgen. Har bokat städning till på tisdag och på torsdag säljer vi den här lägenheten. Men de får väl sätta in fler som jobbar helt enkelt. De har sagt senast fredag och då får de stå för det.

Nu blir det kycklingmiddag.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: