onsdag 15 september 2010

Ensam hemma

Sambon är på middag med några jobbarkompisar. Jag i min tur blev bjuden till den blivande bruden (som jag ska vara tärna för) så det var inte så synd om mig. Fick en jättegod köttgryta med bönor och morötter i och till det sallad.
Har testat klänningen hon köpt till mig till bröllopet. Den satt inte bra alls tyvärr. Så nu är jag i stort behov av en röd klänning. Har en jättefin sedan förut, men den är alldeles för stor nu. Så jag ska se om det går att sy in den. Måste ju även matcha den andra tärnan, som ska ha en sådan som jag testade.
Bruden hade köpt två likadana klänningar till oss - en i storlek 40 och en 44. Jag fick den i storlek 40. Jag fick på mig den, men den är lite väl tight över rumpan och så tycker jag att den är för kort. :(
Ska prata med henne sen och höra hur vi gör.

Fortsätter denna braiga dag med lite tv och sen blir det tidigt i säng.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: