måndag 6 september 2010

Hemmadag

Jag stannade hemma. Det känns som ett otroligt bra beslut. Har varit hos naprapaten och blivit behandlad. Han knäckte mig flera gånger och gav riktigt hård massage på hela ryggen och ner på rumpan. Jäklar vad ont det gjorde, men samtidigt var det så skönt.
Jag kände mig lite som en ny människa när jag gick därifrån. Ska dit igen om två veckor.
Nu har jag inte träningsförbud längre, men tror att det får blir en långpromenad idag istället.

Ha en skön start på veckan!

2 kommentarer:

Lisa-Marie sa...

Usch då! Hoppas att ryggen blir bättre nu! Det är så drygt när man vill göra något men kroppen säger nej..

Fantastiskt jobb med din viktminskning hittills!

Kram på dig och hoppas du blir bättre snart!
Mvh Lisa-Marie

Sussie sa...

Det hoppas jag också! Det är så segt det här. tur att jag inte har varit med om det förut - och det här ska vara den sista gången!

Tack för berömmet. Du jobbar också på jättebra!

Kul att du har börjat med Zumba! Har det också hemma och hart kört några gånger.

Ha det så bra! Kram!