fredag 24 september 2010

Fredagsjobb

Sitter på jobbet. Det regnar fortfarande. Skulle mer än gärna ligga hemma i soffan och titta på en bra film istället för att sitt här och mögla.
Tog mig ut en sväng på stan på eftermiddagen. Såhär är det nästan alltid - när jag inte har pengar så vill jag shoppa allt som finns. Nu har jag fått lön och då känner jag inte för nåt alls. Dumsnål?
La i alla fall undan en par boots till i morgon och testade en kavaj jag kanske vill ha på de kommande bröllopen. Får ta nya tag i morgon när jag förhoppningsvis är lite piggare.
På söndag har Friskis öppet hus. Jag funderar på att dra dit och köra några pass. Skulle vara kul att testa spinning igen. Är massa år sedan jag körde senast, så nu är jag peppad. De har ett baspass på förmiddagen. Ska ringa i morgon och höra om det finns platser kvar.

Ha en fin kväll! Bjuder på en bra låt:

2 kommentarer:

PhD sa...

Tack för bra låt. Har inte lyssnat på Biffy Clyro tidigare, men kommer definivt börja. Skön musik!

Sussie sa...

Kul att du gillar! Ska se dom i Stockholm i oktober. De spelar på Debaser Medis.