torsdag 16 september 2010

Storlek 40!

Som jag berättade tidigare så köpte den blivande bruden klänningar till oss tärnor. De satt inte bra.
Idag var hon på stan och hittade två andra klänningar. En röd och en rosa. Båda i storlek 40. Jag tänkte att hon är galen, men testade i alla fall.
Den röda var lite liten, så jag bytte till en 42:a - som är liite stor.
Det rosa sitter perfekt! Kanske lite stor över axlarna, men verkligen jättefin. Nu ska bara bruden besluta vilken av dom hon vill att vi ska ha. Vilken hon än väljer tänker jag köpa den andra ändå för de var så jäkla snygga! Trodde aldrig att jag skulle trivas i en kort klänning (ovanför knäna!). Har inte använt en så kort sedan jag var kanske 17.
Men nu känner jag mig snygg och sexig! Och storlek 40, jag fattar inte!

Nu ska jag sova så att jag orkar med en lång dag i morgon. Som förhoppningsvis startar med ett pulspass innan jobbet.

Sov gott!!!

Inga kommentarer: