tisdag 7 september 2010

Härlig dag!

Har haft en bra jobbdag. Gick till Itrim och körde ett pass efter jobbet. Hoppade över några av maskinerna som belastar ryggen och körde mycket kondition och ben och armar. Höll igång i 35 minuter. Sedan gjorde jag mina ryggövningar och stretchade lite lätt.
Gick hem och åt middag. Fick skjuts av sambon till en av tjejerna som är med och ordnar möhippan.

Kom precis därifrån efter en givande kväll. Det var riktigt skönt med en kvällspromenad hem och riktigt varmt ute för att vara september.
I London ska det vara 21 grader och sol! :)

Idag skraparde jag ihop 11854 steg plus träning. Skönt!

Sov så gott alla bloggvänner!

2 kommentarer:

PhD sa...

Vad skönt att din rygg är bättre. Ville bara önska dig en trevlig London-resa. Var där i våras med ungarna och hade en fin helg. Antar att du kommer köpa en del kläder nu när du har en ny figur? :-)

Sussie sa...

Hej!
Det känns riktigt bra dagen efter träning. Skönt!
London är en av min favoritstäder. Ska bli kul att ta med sambon dit som aldrig har varit där.

Tyvärr är det här de sämsta månaden på länge ekonomiskt sett, så jättemycket shopping blir det nog inte. Men nåt borde jag ju få med mig hem.
Ha det bra!