söndag 5 september 2010

Försovning

Har sovit lite dåligt inatt. Sambon ramlade in vid fyrasnåret och jag vaknade så klart. Vi pratade lite om hur han hade haft det på svensexan.
Vakande vid 9 och tänkte bara ligga och dra mig lite. Slog upp ögonen och tittade på klockan. Tre minuter i tio. Jag börjar tio. Blev att hoppa i kläderna, smeta på lite mascara och halvspringa till jobbet. Var här sju minuter över. Nytt rekord!

Har väldigt ont i ryggen igen. Den blir lite ledsen när jag sitter/står i elva timmar i sträck på jobbet... Har egentligen tid hos naprapaten i morgon bitti, men hinner inte dit eftersom vi (som vanligt) är kort om folk på jobbet. Körde i alla fall mina bål/rygg-övningar i går kväll innan jag gick och la mig. Vet inte om det hjälpte.

Den kommande veckan bjuder på tre arbetsdagar, planering av möhippa, träning (om ryggen tillåter) och på torsdag morgon åker vi till London! Ska på konsert, träffa vänner och kanske shoppa lite. Hur skönt som helst!

Ha en finfin söndag!

Inga kommentarer: