tisdag 21 september 2010

Sådär!

Nytränad och riktigt mör i kroppen. Motivationssamtalet gick bra. Hade ökat 0,4 sen förra veckan. Vet att det går lite upp och ner just nu och blir inte alls stressad. Vi får se vad som har hänt till nästa vecka. Men midjemåttet hade gått ner med 2 centimeter! Så nu har jag 86!

Denna vecka är det fullt fokus på träning och hälsa (vilket det borde vara varje vecka, men det är inte alltid så lätt). Jag passar på att köra stenhårt denna eftersom jag vet att det kommer att vara två bröllop nästkommande två helger. Då är det skönt om jag har lyckats gå ner lite till tills dess och kan känna att jag kan äta bröllopsmat utan dåligt samvete.

På motivationssamtalet pratade vi om hur lätt det är att känna sig nöjd nu, på gott och ont. Jag har ju faktiskt gått ner 30 kilo och är jätteglad för det. Men jag har faktiskt en bit kvar till målet och det ska jag fan nå till utsatt datum (31/12). Men det är lätt att ibland känna att man är klar och kan leva med den här vikten.

Jag lämnade in min låtlista idag och de spelade två av låtarna under tiden jag tränade. :) Pepp!

Inga kommentarer: