lördag 25 september 2010

Lördag!

I natt hade jag så himla svårt att sova. Tankarna snurrade om allt möjligt - kommande helger, träning, livet i allmänhet, jobb osv.
Har nog bestämt mig för att börja träna på gymmet som ligger några minuter härifrån. Och det känns så bra! Ska gå dit och snacka med dom om det går att få testa några gånger först, så att jag vet vad jag ger mig in på.

Vaknade vid halvtio och gick och handlade frukost. Så nu har vi precis ätit. Nybakat surdegsbröd, yoghurt, juice, massa goda pålägg(kalkon, avokado, tomat, sallad) och så kaffe så klart!

Vågen stod på 85 i morse! Och det är inget fel på den. Den visade dock att sambon har gått upp litegrann. Vi har kommit överens om att vi ska bli fit till bröllopet båda två. Så nu kör vi!

Ha en härlig lördag! Det ska jag ha!

1 kommentar:

Benita sa...

Tusentack för din fina kommentar :D

Hoppas du får en awesome dag.
Kram