tisdag 14 september 2010

Segdag

Det är kallt och trist ute. Skulle vilja ligga hemma under täcket och titta på film.
Efter jobbet måste jag städa lite så att det är fint när möhippeplaneringsgänget kommer över ikväll.

Igår efter jobbet var jag och tränade och kunde äntligen ta ut mig ordentligt efter ryggskottet. Undviker dock fortfarande de maskiner som belastar ryggen. Körde i 35 minuter och la sedan till situps och bålövningar.

Hade gärna tränat idag också, men hinner inte pga träffen. Men i morgon blir det av! Ska eventuellt träna på friskis med en kompis, alternativt följa med på hennes gym och köra ett pass där. Om det inte blir av blir det Itrim.
Är sugen på att försöka ta mig upp och träna innan jobbet. Får se om det går.

Är inne i en liten svacka nu och känner mig tjockast i världen och har inte mycket till motivation. Äter som jag ska och går mina steg. Men har liksom tappat gnistan litegrann. Hur hittar man tillbaka? Har stått på samma vikt i evigheter.
Måste verkligen ta tag i mig själv så att jag klarar mitt mål till årsskiftet. Det ska gå, men jag vet bara inte hur.

Ha en bra tisdagskväll!

Inga kommentarer: