måndag 6 september 2010

Skön dag

Eftersom jag och sambon inte har setts på så många dagar såg vi till att ha en myskväll. Har ätit god middag - lax med rotsaker och squash, paprika, champinjon-blandning. Gott!
Var ute på en ganska lugn kvällspromenad i ungefär 40 minuter. Var oväntat varmt ute och det var skönt med lite luft efter att ha varit inne hela dagen.

Såg bårde amerikanska och svenska Biggest Loser ikväll. Måste säga att det är väldigt stor skillnad på produktionerna. Den svenska känns stel och lite trist. Men jag kommer att ge det en chans. Det är trots allt intressant att se deras framsteg.
Nåt jag tycker var tråkigt var att man inte fick se hur det hade gått för de som blev utröstade.

Ska jobba i morgon. Blir bra med tvådagarsvecka.

Nu har jag skickat ut ett första mejl till tjejerna som är bjudna till bröllopet där jag ska vara tärna angående möhippan. Och i morgon blir det planering med några av brudarna.

Ska även försöka mig på ett lugnt träningspass på Itrim. Håll tummarna!

Sov gott!

Inga kommentarer: