onsdag 15 september 2010

Vägning och träning

Tog mig faktiskt upp idag! Var på Itrim strax före 7.
Passade på att väga mig eftersom jag inte hann på gruppträffen igår.
Och det gick ju bra!

ÄNTLIGEN minus 30! Eller 30,9 för att vara exakt. Alltså har jag både klarat mitt första mål, 86,7 och tappat 30 hela kilo! Fan vad bra jag är!
86 kilo blankt stannade vågen på.

Det gick ju väldigt lätt att träna efter det fina resultatet.
Skyndande mig att duscha och halvsprang till jobbet.

Nu är jag lite mer motiverad!

Ha en fin dag!!!

7 kommentarer:

Soulsister sa...

Grattis till ditt minus! Visst är det härligt när man når uppsatta mål?!

Ha en bra dag!

Sussie sa...

Tack så mycket!
Det är verkligen härligt att det går neråt igen. Har stått stilla så länge nu, så jag behövde ett minus för att bli peppad.

Ha en bra dag du med!

PhD sa...

Grattis! Du är verkligen jätteduktig. Kram

Sussie sa...

Tack snälla du! Och detsamma!
Kram

Lisa-Marie sa...

Ja, det vill jag också säga! Fan vad bra du är! Du kan stolt säga det om och om igen till dig själv tycker jag! Härligt att se att det går bra!

Tack för din kommentar i min blogg!

Kram på dig!
Mvh Lisa-Marie

Monika sa...

Gud vad du är grym!!! Nu är det inte långt kvar!! Kram Monika

Sussie sa...

Lisa-Marie: Tack så mycket!

Monika: Tack, snälla du. Nä, nu är det nära slutmål, men det är så segt... Men jag ger inte upp!

Kram till er båda!