söndag 19 september 2010

Valsöndag

Gårdagen blev jättelyckad! Först mötte vi upp den blivande bruden och överraskade henne.
Blev lite skumpa i en park innan vi gav oss iväg till första anhalten - Bollywooddans. Hur kul som helst! Vi dansade i en och en halv timme. Efter det var det dags för lunch. Jag åt sallad med lax. Gott!
Sedan åkte vi till badhusets relaxavdelning som har flera olia bastusorter och bubbelpool både utomhus och inomhus. Jättemysigt och kul att våga visa sig i bikini igen. :)
När vi hade badat klart åkte vi hem till mig för middag och lite uppgifter till bruden.
En bra och rolig dag! Vid halvett drog alla hem och jag gick och mötte upp sambon på en pub.
Sov länge idag och har varit och röstat och fikat på eftermiddagen.
Nu ska vi kolla på film och följa valvakan.

Ha en fin söndagskväll!

2 kommentarer:

BENITA sa...

Jag önskar jag var mer insatt i politiken. Jag tittar lite på valvakan men fattar typ inget.

Kram

Sussie sa...

Jag är väl inte heller jätteinsatt, men anser att det är viktigt att rösta och få säga sitt. Nu blev ju inte utgången som jag hade önskat, men men...

Kram