torsdag 2 september 2010

Tillbaka!

Har haft två givande dagar med jobbet. Är dock fortfarande lite skeptisk till allt, men det kanske ger med sig.

Det har funkat bra med maten. Kunde äta det mesta, men valde bort potatis och ris samt efterrätt så klart. Inga problem! Det var flera i sällskapet som äter på ungefär samma sätt så det var skönt.

Ryggen känns mycket bättre. Har lite ont ibland och känner att jag inte bör lyfta, bära grejer än så länge. Igår kväll efter middagen dansade vi en massa och det gick bra. Dessutom hade vi en nycirkusartist som lärde oss jonglera på eftermiddagen! Hur kul som helst. Då kände jag av ryggen litegrann när jag var tvungen att plocka upp alla bollar jag tappade på golvet... :) Fick ihop över 12000 steg igår trots att jag knappt var utanför dörren.

Ikväll blir det bokcirkel. Kul att träffa alla där igen efter sommaruppehållet.

I morgon är jag ledig!


Ha en fin kväll!

Uppdatering: Skrev det här inlägget tidigare men upptäckte nu att det inte hade publicerats... Sov gott!

Inga kommentarer: