torsdag 23 september 2010

Midjemåttet

Satt och pratade lite med en kollega ikväll om mina framgångar sedan jag började på Itrim. Hon är så himla imponerad av mig.
Är alltid kul att höra, men lika svårt är det att ta emot berömmet. Eller snarare vet jag inte vad jag ska svara när någon säger "Men jävlar vad duktig du är!" eller "Jag kände inte igen dig, vad du har gått ner i vikt". Nån som har bra förslag?
I alla fall så sa jag att jag hade tappat 28 centimeter i midjan. 28 centimeter! Det är ju helt sjukt mycket. Det var först när jag sa det som jag insåg hur mycket det faktiskt är. Snart minus 30 där också med andra ord. Heja mig!

Sov så gott!

3 kommentarer:

Suzan sa...

När folk säger " vad du hsr gått ner mycket" så svarar jag bara "jaaaa... 22 kg"

Monika sa...

Hej Sussie! Öva på att säga kort och gott "Tack!" när du får alla underbara komplimanger. Allt du åstadkommit är din förtjänst och ingen annans, så sträck på dig och ta emot all egomassage du får. Till slut kommer du ta åt dig allt som en Wettex-duk ;) Kram

Sussie sa...

Jag ska försöka bli bättre på att ta åt mig. :) Fattar inte varför man inte bara kan tillåta sig att bli superglad och känna sig duktig. Jantelagen någon?