torsdag 10 maj 2012

22 dagar

Såg precis att det bara är 22 dagar kvar till BF. Det är verkligen galet vad fort tiden går! Jag längtar så efter Kotten. Är så nyfiken på om det är en tjej eller kille därinne. :) Men är också lite stolt över att jag, som är otroligt nyfiken av mig, har lyckats låta bli att ta reda på könet.

Har haft en skön dag. Gick på promenad med mamma och det var så varmt ute. Handlade några böcker och en skiva på second handen och fikade en god räksmörgås och kaffe.
Sen gick vi på en sängaffär och kollade efter ny säng till mig och maken. Fanns flera bra som får sig en återkoll i helgen.

Har sedan varit hemma. Är jättedålig i magen och har en hel del sammandragningar. Har inte kunnat sova nåt på dagen vare sig igår eller i dag. Så jag börjar bli lite småtrött nu. Ska föreslå att jag och herr nattuggla går och sover.

Kotten är rätt slö mellan varven, men kommer igång och härjar några gånger om dagen. Så jag hinner aldrig bli ordentligt orolig.


Sov gott!

1 kommentar:

LinnaLi sa...

Jag var tokdålig i magen innan det satte igång ;P

Första gången tog vi inte reda på könet, men andra gången så gjorde vi det. Jag är också otroligt nyfiken av mig :D

Jag har repat mig från förkylningen och har nu börjat räkna kalorier igen. Så snart är jag på banan =)

Kram

Linda