fredag 25 maj 2012

39+0

Ingen Kotte. Men nu är det i alla fall bara en vecka kvar till BF. Om nu lilla krabaten håller tiden. :)

Bröt min rutin med att sova efter frukost och har städat lite istället. Och pratat med min ena bror som är på väg till min andra bror över helgen. Det är ingen nöjesresa eftersom att äldsta brors hund ska tas bort i morgon. Hunden är gammal och har blivit väldigt sjuk senaste tiden, och nu finns det ingen återvändo. Önskar att jag också kunde vara där. Hunden har varit en stor del av vår familj de senaste elva åren. Kommer att sakna honom så mycket.

Annars har jag hunnit koka några nappar nu på morgonen.
Och ta bilder på jättemagen.
Nu hejar vi fram Kotten tycker jag! Vore ju fint att kunna fira mors dag på riktigt på söndag. :)


Blev förvånad i går. Eftersom jag blev sjukskriven under en period så skulle jag få sjukpenning. Men fick brev från FK att läkaren var tvungen att komplettera sjukintyget eftersom "det borde räcka med lugnande besked" och att man inte skulle behöva sjukskrivas när man fick kraftiga sammandragningar pga stress. Så jag var inställd på att inte få några pengar, men så plingade det till i mobilen i går och då stod det att jag får utbetalning i dag. Hade tänkt annars att jag inte orkar bråka om pengarna, så jag blev väldigt glad.

I dag har jag inte många planer. Jag och mamma pratade om att gå på biblan, men vi får se. Det är ju trevligare att vara ute nu när det är så fint väder. Trots att jag sväller upp...

Ha en underbar fredag!


1 kommentar:

Luiza sa...

Fina , fina magen. Hoppas ni mår bra!!!
Nu är det nära. Så nära.
Massa kramar/
Luiza