onsdag 30 maj 2012

Bröllop och väntan

Seg dag i dag. Det enda jag har på agendan är att kolla på ett radhus i kväll. Annars tänker jag nog bara vara hemma och mysa.
Min kompis var precis här och tog över en bunt bröllopstidningar som legat och samlat damm sedan förra året. Hon ska gifta sig i augusti och ville ha lite inspiration. Kul att kunna vara till hjälp. :)

Har inte hört nåt mer från den andra mamman men gissar att hon är kvar på sjukhuset. Hoppas allt går bra!

Jag vill verkligen att det ska sätta igång för oss också nu. Mamma propsar på ricinolja eftersom det funkade för henne med min äldsta bror, men jag är lite skeptisk och rädd för att bli jättedålig i magen och uttorkad. Skippar nog det och hoppas att Kotten kan besluta sig för att komma själmant.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: