onsdag 16 maj 2012

Gårdagens föräldragrupp var jättebra. Vi fick se en film om amning och så pratade BVC-sköterskan om hur det går till sen när bebisarna har kommit och vi ska gå till BVC istället.
Sen ställde vi frågor till BM som peppade oss inför våra förlossningar. Nu känner jag mig verkligen redo.

Vi tjejer i gruppen ska ses på lunch nästa vecka. Tror att vi kommer att ha mycket kul tillsammans. Det är ganska varierande åldrar och bakgrunder på paren i gruppen, men vi har haft roligt på träffarna hittills. Vi hoppas även att hon som redan har hunnit få barn ska kunna vara med på lunchen.

Efter gruppen gick jag och maken på ett kafé och åt salladsmiddag. Gott och mysigt. Kollade på hockey på kvällen.

I dag ska jag luncha med mamma och sen gå till frisören. Känns så bra att få bli fin i håret innan det är dags för Kottens ankomst. Vet ju aldrig när jag kommer att ta mig iväg nästa gång.

I går lyckades jag med viss möda raka benen också. Det är galet vad svårt det ska vara. :) Även om jag älskar min mage så längtar jag rätt mycket tills den inte är i vägen längre.


Inga kommentarer: