tisdag 8 maj 2012

Föräldragrupp igen

Oj, vad trött jag var i går. Sov på förmiddagen och sedan igen efter att jag hade pratat med BM och bokat ny tid hos henne. Träffade min kompis J som var i stan och hälsade på och vi gick och fikade en sväng. Sen gick jag hem och la mig igen. Jag och maken firade lite på kvällen och åt färsk lax med halloumi, bladspenat, ugnsrostad paprika och squash och romsås. Så gott! Har sovit hyfsat i natt. Det enda problemet, förutom kissnödigheten varannan timme, är att jag får så ont i revbenen under vänstra bröstet när jag ligger på vänster sida hela tiden. Kotten är stundtals vädligt social och det är så mysigt att känna sparkarna. Det var underbart att se lilla pyret på UL i går. Tror att det är en väldigt söt bebis vi har skapat. :) Nu är jag så längtansfull och nyfiken på att få träffa skruttisen! I eftermiddag är det dags för näst sista föräldragruppen. Där ska vi bland annat prata om kejsarsnitt. Jag och maken ska fixa fika den här gången. Hade ambitionen att baka något, men jag orkar nog inte. Så det får bli nåt gott från kondotori istället. Tack för fina kommentarer ska jag säga också! Och tack för tips och råd angående sätesbjudning och kejsarsnitt. Ha en fin dag!

Inga kommentarer: