lördag 19 maj 2012

Lördagspyssel

Tack vare det urusla vädret har vi fått mycket gjort här hemma i dag. Maken har dammsugit och jag har plockat och donat. Så nu är det fint.
Tog en sväng på stan på eftermiddagen och var och fikade och handlade till middagen. Det fick bli bakad potatis med röror och en god sallad.

I går var jag ledsen. Massvis av hormoner och så en rätt lappsjuk tjej på det... Jag vet att det är två veckor kvar till BF men det känns som en evighet och jag vill bara att Kotten ska komma nu.
Apropå BF har vårat yoghurtpaket samma datum :):

När maken kom hem från jobbet i går hade han handlat till god middag och köpt alkoholfritt bubbel. Vi kom på att vi kunde fira att vi varit gifta i elva månader. Och så fick vi goda jordgubbar i glasen också!

I kväll har vi myst. Kollat på tv och ätit. Sen ville maken massera mina fötter. Det blev även fint lack på naglarna innan han var klar. Världens bästa! <3

Nu kollar vi på upplösningen av Champions League. Lite spännande är det minsann, även om jag inte är fotbollsintresserad. :)

Hoppas du har en skön helg!

Inga kommentarer: