fredag 11 maj 2012

37+0 och less

Nu kan Kotten få komma. Jag är så less på att ständigt vara trött och på att vara orolig. Behöva känna efter om det rör sig därinne och hinna få hjärtklappning av skräck innan den gör sig till känna.

Jag är så uttråkad idag. Trots att jag har varit på lunch med fina gravidkollegan. Var jättemysigt att ses. Hon ska få om tolv dagar, så hon är nio dagar före mig. Vi kan med andra ord hamna på förlossningen samtidigt. Vore kul. :)

Maken är på AW och jag hoppas att han kommer hem snart, så jag slipper börja klättra på väggarna.

Senaste dagarna har jag inte lyckats sova middag, det är väldigt frustrerande och leder till att jag får huvudvärk och blir ännu mer less.

Förlåt för mitt negativa inlägg, men det är så jag känner just nu. Hoppas på att Kotten ska komma igång och sparka lite så att jag slipper vara orolig.

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

LinnaLi sa...

känner igen tankarna. Men ska jag vara lite neggo jag med så blir det inte bättre när de är ute ;P Man oroar sig konstant för det ena, än det andra... Men samtidigt är det så himla underbart att få följa utvecklingen framåt!

Ha en skön helg!

Kram

Linda