tisdag 15 maj 2012

Sista föräldragruppen

I dag är det dags för sista föräldragruppen innan bebisarna kommer. Sen kommer vi att ha återträff nån gång i augusti som jag förstod det. I dag ska vi prata om amning och så kommer den sköterska från BVC som kommer att ta över gruppen sen.

Vaknade vid halvfyra i morse och kunde inte somna om. Efter en timmes vridande och vändande klev jag upp och drack te och åt en macka. Kollade lite på tv och gick sen och la mig igen och lyckades väl somna efter en timme eller så. Vaknade när maken gick på jobbet och sov sen till strax före elva, men några uppvakningar däremellan.

Skulle egentligen ha lunchat med en kompis idag, men hon fick förhinder. Och kompisen på sjukhuset ska vila. Funderar på om jag ska gå och fika med mamma eller om jag stannar hemma och pysslar på lite innan föräldragruppen.

Det var förresten kul hos BM i går. Maken fick lyssna på Kotten med en sån där trälur och sedan fick han även sköta dopplern. :)


Ha en skön dag!


Inga kommentarer: