tisdag 8 maj 2012

Promenad

Min mamma är så bra som ringer och tar med mig ut på promenad. Hon har varit sjuk precis och orkar inte heller gå så snabbt. Men det blev änd 45 minuter i hyfsat tempo och vi hann babbla av oss. Hon har varit tjänstledig i två år snart och kommer att gå i pension till sommaren, lite tidigare. Så det är hur bra som helst att hon finns i närheten och att hon mer än gärna vill hjälpa till med Kotten. Mamma och pappa bor tre kvarter från oss. Och makens föräldrar fem kvarter från oss, så vi har det verkligen bra på så sätt. Nu ska jag äta lunch. Ha en fin dag!

1 kommentar:

Luiza sa...

Vilken tur att du ahr din mor i närheten =).

Och du, jag läste att Kotten ligger som den ska =))). Vilken lättnad.

Jag börjar noja över att M kan vända sig ff...gaaah. Jag hoppas inte det, men å andra sidan kan det ju bli kejsarsnitt i vilket fall som helst, för vår del, med tanke på hur stor hon är...

Tack för dina hälsningar, vännen.
De värmer verkligen.
Jag är nog inte helt bra än, men på bättringsvägen.
Hoppas du får en fin kväll.
Kramar/
Luiza