torsdag 17 maj 2012

Röd dag=slö dag

Helt perfekt med regn hela dagen när man bara vill ligga hemma i sängen och jäsa.
Fast vi har varit ute också. Lunchade med kompisar med bebis på det enda lunchöppna stället. Vi var enda gästerna, förutom ena kockens mamma. :) Gott och trevligt.
Sen tog vi en uppfriskande promenad runt stan. De skulle på babysim och då gick jag och maken hem och la oss i sängen igen. Jag somnade och vaknade till vid middagsdags. Fick bli en snabb pasta med sås idag.
Nu är one piecen på, Kotten härjar i magen och jag och maken sitter med varsin dator i soffan. Han ska jobba i morgon igen och jag försöker fundera på vad jag ska hitta på då.

Nu är det snart dags att hålla tummarna för Sverige i hockeyn. Finland är ju redan klart. Det bästa med att vara hälften svensk och hälften finsk, speciellt om de hamnar i final. Då kan man vara glad hur det än går. :)

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: