torsdag 31 maj 2012

39+6

God afton! Kom på att jag inte skrivit något idag.
Har haft en lugn dag. Sov mig igenom förmiddagen och var orolig för att Kotten rörde sig så lite.
Gjorde mig i ordning och gick och åt sallad på ett kafé. Tänkte att jag skulle kolla om bebisen kom igång om jag rörde lite på mig, annars gå till MVC. Men den kom igång efter ett tag, så det var skönt.
Träffade några kompisar som jag satt med ett tag medan de åt och gick sedan på stan med dom en sväng.
Mötte upp med mamma och handlade till kvällens bokcirkel. Hade inte bestämt om jag skulle med så mamma fick ta med mitt knytkalasbidrag. Det blev så att jag stannade hemma i alla fall. Har inte sovit nåt på eftermiddagen och är så seg.
I morgon är det stora Kottedagen! Hoppas den är punktlig som mor sin. :) Andra mamman som åkte in i tisdag verkar ha fått barn i alla fall, om man ska tro Facebook. Hurra för det!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: