tisdag 22 maj 2012

Tio dagar kvar

Det är ju faktiskt bara tio dagar kvar till BF! Oj, vad nära det är. Är så peppad på förlossning och på att få träffa Kotten och se vem det är som bökar och stökar på därinne.

Vi satt i över två timmar och pratade vid lunchen. Så mysigt! Det är verkligen en bra föräldragrupp med fina människor som vi har hamnat i. Och så skönt att ha nån att bolla med (och nån som inte tröttnar på allt bebisprat).
Även hon som redan har fått bebis var med. De hade fått komma hem från sjukhuset i går och allt var jättebra med lillkillen.

Efteråt gick jag en sväng på stan, men blev alldeles svettig och lite illamående. Så nu är jag hemma igen. Köpte i alla fall varsitt par fuskcrocs till mig och maken att ha och hasa runt i på sjukhuset. Det är verkligen världen fulaste skor, men faktiskt väldigt sköna. Eller som min kirurgbror säger "De är bra för det går bara att spola av dem". :)

Ha en skön dag i solen! 


2 kommentarer:

LinnaLi sa...

ja, det är grymt äckliga golv på förlossning och bb ju! Så skor är ett måste! Håller dock med om att de är groteskt fula ;P

Kram

Linda

Luiza sa...

Ja, tänk att det bara är 10 dagar kvar =) [om kotten vill ut då, förstås].

Inför förlossningen vill jag bara säga att den där profylaxkursen hjälpte rätt bra när det var som tyngst, även om jag använde mig av både lustgas och epidural, så hjälpte det att andas på det sättet man blivit undervisad.

Crocs eller fusk, spelar ingen roll, de är lika fula båda 2. Jag blir super uttittad när jag går omkring i dem, men det struntar jag i. De är ju så sköna.

Tack för dina kommentarer. Jag blir så glad när jag läser dem.
Är lite dålig på att svara på aööt nu, men så är det med en skrutta som tar all min uppmärksamhet nu =).

Hoppas du får en god natt.
Kramar /
Luiza