onsdag 17 november 2010

Flytt och lite annat

I måndags kom då dagen som vi väntat på och våndats över på jobbet. Den stora flytten.
Gick ganska smärtfritt, tog lite tid att få upp alla saker bara, men hyfsat smidigt innan vi var igång att jobba igen. Såhär på tredje dagen måste jag säga att jag trivs rätt bra på den nya platsen, har till och med lite fin utsikt genom fönstret. :)
Har dock lite svårt att blogga där jag sitter, eftersom jag har en person bakom mig och har bytt dator till en med megaskärm. Så jag får passa på när han inte är där.

Idag har jag varit seg, men drog ändå hem och bytte till träningskläder efter jobbet. Det var fullt på Crossramp-maskinerna så jag testade en ny maskin, som var som en blandning mellan trappmaskin och crosstrainer. Vet inte vad den kallas för. Men jäklar vad jobbig den var! 45 minuter och 623 kalorier blev det. Sen körde jag magmaskin och stretchade sen igenom hela kroppen.
Nu är jag trött och mör och myckt nöjd med mig själv!

Sov så gott!

Inga kommentarer: