måndag 22 november 2010

Ledig måndag

Så skönt att äntligen vara ledig!
Har inte gjort många knop idag, åtminstone inte träningsmässigt. Har istället sovit länge, ätit frukost länge (med en massa kaffe förstås), slöat framför datorn ett tag. Men sen fick jag en massa energi och la den på att fixa och dona här hemma. Har bland annat satt upp kakeldekor i badrummet, skruvat ner ett badrumsskåp där vi ska sätta upp hyllor istället, tagit bilder på lite kläder som jag ska lägga ut på Tradera, fixat med blommor, plockat ur och i diskmaskinen, städat undan grejer, ordnat med tvätt och sorterat papper. Så jag har inte suttit bort hela dagen i alla fall! :)

Nu är finaste sambon hemma och vi ska gå och handla mat och lite annat.

Ha en fin kväll!

Tills vi hörs igen, lite 80-talsnostalgi:

2 kommentarer:

Luiza sa...

Jag var också ledig igår, så skönt , då måndagar är lite sega ;)!

Vad kul med lite renovering =)!

Hoppas du får en bra dag!
Kram/
Luiza

Sussie sa...

Jag är ledig idag och i morgon också. Vi blir det efter att ha jobbat helgvecka, 7 dagar i sträck med avslutande 10-timmarspass lördag och söndag. Så man behöver lite vila. :)
Ha en riktigt fin dag du också!

Kram/Sussie