fredag 19 november 2010

Fredag

Klev upp strax efter 6 och gick till gymmet. Det var så kallt ute, så det nästan var jobbigt.
Träffade svärfar i vanlig ordning när jag tränar morgon. Han opererade åderbråck för en månad sedan och det blev komplikationer, så han har inte kunnat springa sedan dess. Men nu var han igång igen.

Jag körde 20 minuter på den där maskinen som jag inte vet vad den heter och sedan 22 minuter på crossrampen. Sammanlagt lite över 500 kalorier. Var så himla jobbigt idag. Har inte svettats så mycket på länge. Men nu i efterhand känns det bra att jag kom iväg eftersom jag inte kommer kunna träna i helgen.

Ha en fin fredag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att läsa att du kämpar på! Hoppas att du får en trevlig helg! //Sofie

fröken A. sa...

Vad duktig du är som tränar så på morgonen! Heja dig! Tänkte bara fråga, tränar du något på itrim, eller är det ett annat gym du går till?

Sussie sa...

Tack detsamma Sofie! Hur går det för dig?

Amelie: Jag tränar inte alls på Itrim längre, utan bara på ett annat gym som ligger mycket närmare där jag bor och har mycket mer att välja på. Kände att pulspassen inte gav så mycket längre och behövde nya utmaningar.
Ha det bra!