måndag 8 november 2010

Monday bloody monday

Måndag igen. Känns tungt faktiskt. Är så trött, trots den lugna helgen. Känner en liten liten aning av förkylning i kroppen. Det har jag ingen lust med. Sist jag kände så vilade jag från träning en dag och sen var det bra. Det var för två veckor sedan.
Har i alla fall planer på att träna efter jobbet. Crosstrainer och lite styrka får det nog bli.

Insåg precis att det inte är länge alls kvar till jag ska vara nere på min målvikt - 79 kilo. 6 kilo på två månader. Hur fan ska jag fixa det då? Jag har ju i princip stått still i vikt i flera månader... Tips och trix mottages tacksamt.

Ha en fin måndag!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag stod stilla under en lång tid också och jag tror att det är en fas som man måste igenom..En dag släpper det bara och vikten börjar rasa!

Jag tror att den enda förändringen jag gjorde var att äta lite mer protein, mer proteinbars, keso och ägg. Men i din blogg låter det som att du gör allting perfekt redan!

Good luck! :)

Sussie sa...

Tack för tipset Sandra! Ska ta och titta över vad jag egentligen äter och vad jag inte borde äta. Så ska jag nog kunna vara på banan snart.
Mer proteiner får det absolut bli.

Ha det bra!