torsdag 4 november 2010

Hemma på lunch

Det finns ett ställe här i stan som har väldigt bra sallader. Jag köpte en med kräftstjärtar för att ta med hem på lunchen. Grejen är bara den att deras vanliga plastpåsar var slut, så jag fick en pappåse istället. När jag var nästan hemma går påsen plötsligt sönder och salladen åker ner på gatan och locket ramlar av... Tog upp burken och skyndade mig in. Så nu har jag ätit en halv sallad till lunch (den hade så klart inte legat på marken utan det var kvar i burken). :( Ska se om jag har någon frukt hemma som jag kan fylla på med.

Ha en fin dag.

2 kommentarer:

Luiza sa...

Åh nej, vilken otur du hade med salladen...Jag skulle bli jättearg =(. nåja, du fick en del sallad räddad iallafall.

Ha en god natt.
Kram/
Luiza

Sussie sa...

Ja, jag blev lite arg, men mest snopen. :)

Ha en fin dag!
Kram/Sussie