tisdag 30 november 2010

Tisdagstrött

Åh, vad jag känner att jag försummar bloggen just nu. Och andras bloggar också för den delen. Tar mig inte tiden att läsa andras bloggar och kommentera. Ska försöka skärpa mig på den punkten! För jag anser att det är viktigt att stötta varandra och det gör man ju enklast med en kommentar i den här bloggvärlden. :)

Är riktigt trött idag. Och det är bara tisdag. Men men, ska kolla på reprisen av Biggest Loser snart och sen beger jag mig till gymmet. Har inte bestämt hur jag ska träna, men det blir väl någon konditionsmaskin och lite styrka på det.

Hela den här parasithistorien börjar eskalera nu med misstankar om miljöbrott osv. De säger att vi måste koka vattnet flera månader framöver. Hellre det än att må som jag gjorde förra veckan, men det känns minsann lite drygt...

Ha en fin tisdag!

Inga kommentarer: