onsdag 24 november 2010

Magsjuka

Jaha, då vardet min tur att få den här härliga sjukdomen. Det var nog 8 år sedan sista, så jag ska väl inte klaga, men fan vad det inte är roligt.
Började må dåligt igår kväll och det blev bara värre och värre. Gick och la mig och frös och hade frossa. Men fick i alla fall sova hela natten.
I dag mår jag inte alls bra och har sprungit på toa titt som tätt. Dock har jag sluppit kräkas än så länge.
Trist att vara sjuk på sista lediga dagen. :( Skulle ha träffat min mamma egentligen, men nu vågar jag inte gå hemifrån och ska väl inte ut och smitta andra heller.
Går och lägger mig igen och hoppas jag mår bättre sen.

Ha en bra dag!

4 kommentarer:

emma sa...

Aj då =/
Krya på dig.
Man kan ju alltid hoppas du förlorar 1 kg eller 2 ;)
krya-på-dig.kram emma

Sussie sa...

Ja, det är väl det enda positiva med magsjuka.. :)

Kram/Sussie

Cathrine sa...

Krya på dig!
Kram, kram!

Sussie sa...

Tack snälla!
Kram!