onsdag 3 november 2010

Jag överlevde!

Fasen vad kul det där var! Hurra!

Nu kommer jag försöka gå på BC både måndagar och onsdagar. Det var jobbigt, men inte särskilt svårt. Väldigt intensivt och svettigt. Och jag överlevde!
Märkte att jag hade druckit lite dåligt idag eftersom jag blev lite yr där i mitten av passet. Men jag återhämtade mig och körde stenhårt på slutet.
Måste bara träna lite på teknik och se till att mina sparkar och slag är stabila och fasta.

Det var en bra ledare också. Det var en tjej som skuggade också som ska börja hålla i egna grupper snart. Hon var också duktig.

Efter passet stretchade jag igenom hela kroppen ordentligt. Men jag lär ändå ha ont i morgon. Det blir en vilodag och det känns välkommet. På fredag kör jag morgonträning och så åker vi till stugan över helgen. Där blir det långpromenader. På söndag när vi är tillbaka tränar jag igen.

NU ska jag äta fruktsallad och ägg och dricka en massa vatten. Sen tror jag att det får bli ett bad med min badbomb från Lush! :)

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: