söndag 21 november 2010

Längtan

God morgon! Sitter åter på jobbet. Kändes knappt som jag var hemma mellan passen.
Har i varje fall sovit riktigt gott och hade svårt att kliva upp i morse.
Nu längtar jag ordentligt efter att få köra ett tungt pass på gymmet. I morgon kommer jag lägga tid på både kondition och styrka. Behöver inte stressa eftersom jag är ledig!
Blir lite som last chance workout eftersom det är gruppträff och vägning på Itrim på tisdag. :) Kommer iofs nog träna på tisdag innan träffen också.
Jag hoppas verkligen att jag har gått ner litegrann! Har inte vägt hemma på några dagar, så jag vet inte hur det ser ut just nu. Men jag känner mig väldigt svullen (pga kvinnosjukan) så det skulle inte förvåna mig om det står still sen sist. Vi får se!

Här kommer en låt som jag tycker är grym att träna till:


Ha en fin söndag!

Inga kommentarer: