fredag 5 november 2010

Fredag!

Snart slut på veckan. Ska gå lite tidigare idag för att åka till stugan över helgen. Ska verkligen bli skönt att komma från stan några dagar.
Hade tänkt träna på morgonen idag, men var alldeles för trött när klockan ringde. Var på jobbet halvåtta istället.

Har skaffat ett sånt där träningsgummiband som jag tänkte ta med till stugan för att kunna träna lite utöver långpromenader. Har faktiskt inte sån hemsk träningsvärk efter BC:n som jag trodde jag skulle få. Känns mest i armarna och rumpan. :)

I går kom äntligen min älskade sambo hem efter alldeles för många dagar borta. Han måste eventuellt åka några dagar nästa vecka också. :(

I går kväll tittade jag på film och drack lite vin med en god vän som jag träffar alldeles för sällan. Var mysigt! Nu har vi lovat att det inte får gå så här länge mellan gångerna vi ses. Vi pratade en massa och det var skönt.

Ha en fantastisk fredag!

Inga kommentarer: