tisdag 2 november 2010

Sovdags

Huvudvärken släppte med danspasset. Var riktigt kul idag, men lite ändrad koreografi så jag hängde inte riktigt med hela tiden. Men jag tänker som så - att de andra har lika fullt upp att hålla koll på stegen, så det är ingen som hinner titta på mig. Sen om det stämmer eller inte, det är en annan femma. :)

Åt en riktigt god middag efter träningen. Ägg, avokado med mini-keso och fruktsallad med lite vaniljyoghurt. Yum!

Har tvättat och diskat och donat ikväll också. Skönt! Önskar att jag orkade bädda rent i sängen också, men det får nog bli morgondagens projekt.

Är verkligen peppad på morgondagens Body Combat! Ska bli spännande. Jag hoppas verkligen att jag kommer att tycka att det är kul.

Nu ska jag duscha och gå och lägga mig.

Avslutar dagen med den här fina må-bra-låten:



Sov gott!

Inga kommentarer: