tisdag 2 november 2010

Tisdag

Har sovit riktigt dåligt inatt. Drömde mardrömmar som var jättehemska. Sambon är ju borta så jag sover själv, tror att det är det som gör att jag sover så dåligt. Är inte van vid att han är borta. Men på torsdag är han tillbaka!

Dagen har varit stressig med en massa strul, så lunchen blev rätt försenad. Har ont i huvudet nu och försöker hälla i mig en massa vatten så att det ska släppa.
Ska ju iväg på danspasset ikväll och då vill jag inte har ont i skallen! :)

Känner av gårdagens träning i både armar och ben och det känns underbart!

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

Luiza sa...

Åh, jag vet hur det är, då andra hälften är borta...inte kul alls, och jag sover också dåligt vid tillfällena.

Hoppas du får en bra vecka, trots strulet idag!
Kram/
Luiza

Sussie sa...

Ja, jag är verkligen inte van att sova själv efter över fem år som sambo. Vi har ju så klart varit ifrån varann förut, men det är lika svårt att sova varje gång.

Kram!